Opłata wpisowa, obiad i nocleg na konferencji.

Opłata wpisowa i obiad

Aby przyjść na konferencję, należy wcześniej zgłosić się wysyłając maila na adres Samorządu Uczniowskiego OSWG.

Opłata  wpisowa  wynosi  30  zł  i  nie  podlega  zwrotowi  w  przypadku  rezygnacji z uczestnictwa w konferencji. W jej cenę wliczony jest obiad w sobotę i przerwa kawowa w niedzielę oraz materiały konferencyjne.

Zgłoszenia należy dokonać do 8 października.

 

Opłatę 30 zł należy wpłacić poprzez przelew bankowy na konto Komitetu Rodzicielskiego OSWG nr 65 1130 1017 0200 0000 0017 1509 

Jako tytuł wpłaty należy podać: imię i nazwisko KONFERENCJA SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO . 

Np. Jan Kowalski KONFERENCJA SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

 

W  celu  zgłoszenia  się  na  konferencję  prosimy  o  wypełnienie  poniższego formularza i wysłanie go na adres mailowy samorządu: samorzad@oswg-wawa.edu.pl 

Formularz zgłoszeniowy do pobrania:

upload/file/formularz%20zgloszeniowy%20.doc

 

 
 

Nocleg

Uwaga! W cenie opłaty wstępnej nie zapewniamy noclegu.

Dla części uczestników jest możliwość rezerwacji noclegu w internacie OSWG. Osoby zainteresowane prosimy o wcześniejszy kontakt z organizatorami pod adresem mailowym: samorzad@oswg-wawa.edu.pl